SIK SORULAN SORULAR

Aradığınız cevabı bulamadıysanız, iletişim sayfasındaki form aracılığıyla bize yazabilirsiniz.

SİPARİŞ VE TESLİMAT

TESLİMAT SÜRESİ

Kargo teslim süresi 4-6 iş günüdür.

ÜRÜNLERİ SEÇME VE SEPETE EKLEME

www.geondesign.com.tr ‘de beğendiğiniz ya da evinizin ihtiyacı olan ürünleri inceleyip, ürün açıklaması ve içerik kısımlarını okuyup, ardından sepetinize yeterli stok miktarında ekleyebilirsiniz.

TESLİMAT ADRESİNİ BELİRLEME

Teslimat Adresi olarak daha önce kaydettiğiniz bir adres varsa o adresi seçebilir ya da yeni bir adres ekleyebilirsiniz. Fatura adresi ve teslimat adresini ayrı ayrı seçebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verilmeden önce adres değişikliği yapabileceğinizi unutmayın.

TESLİMAT ADRESİNİ BELİRLEME

Siparişinizi onaylamadan önce “Sipariş Özeti” sayfasından kendinize ait bilgileri mutlaka kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Önceden girdiğiniz bilgilerden değiştirmek istediklerinizi değiştirebilirsiniz.

SİPARİŞ ÖZETİ

Siparişinizi onaylamadan önce “Sipariş Özeti” sayfasından kendinize ait bilgileri mutlaka kontrol etmenizi tavsiye ederiz. Önceden girdiğiniz bilgilerden değiştirmek istediklerinizi değiştirebilirsiniz.

SİPARİŞİN ONAYLANMASI

Verdiğiniz bilgilerin doğruluğundan emin olduğunuzda Ön Bilgilendirme Formu ve Mesafeli Satış Sözleşmesini okuyup kabul ettiğinize ilişkin kutucukları işaretlemenizin ardından “Siparişi Onayla ” butonuna tıklayarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz. Kredi kartı ile alışveriş yapıyorsanız bankanız onay verdikten sonra siparişiniz onaylanacaktır. Havale ya da EFT ile ödeme yapıyor iseniz ödeme Gürsan Mobilya’ya ulaştığında siparişiniz onaylanacaktır. Sipariş numaranızı içeren ,onaylandığını bildiren SMS ve mail tarafınıza gönderilecektir.

SİPARİŞ ONAYINDAN SONRA YAPABİLECEKLERİNİZ

Adres Değişikliği
Yanlış adrese sipariş vermeniz durumunda 0212 292 12 12 telefon numarasını arayarak kargoya verilmeden önce adresinizi değiştirebilirsiniz.

İptal ve İade İsteği
Siparişinizi tamamen iptal etmek için 0212 292 12 12 no’lu telefon numarasından işleminizi gerçekleştirebilirsiniz. İade işlemleriniz için siparişlerim sayfasından İade İşleminizi online olarak  gerçekleştirebilirsiniz.

ÖDEME SEÇENEKLERİ

Size sunulan kredi kartı (tek çekim ya da taksitli) veya banka kartı ile  Pay TR güvenli ödeme sistemi üzerinden ödeme yapabilirsiniz.

Havale ya da EFT ile ödeme yapmayı tercih ediyorsanız ödeme ekranında ki IBAN numaramıza gönderebilirsiniz.

İADE

İADE İŞLEMLERİ

Siparişinizi iade etmeye karar vermeniz durumunda,  buraya tıklayarak iade formunu gönderdikten sonra formu doldurup, iade etmek istediğiniz ürünlerle birlikte bize geri gönderiniz.

İade işlemi sırasında iade koşullarında ki hükümler geçerli olacaktır. Lütfen dikkatlice okuyunuz.

İade süresinin paketi teslim aldığınız tarih itibari ile 15 gün olduğunu unutmayınız.

Şartlar & Koşullar hakkında daha fazla bilgi için burayı tıklayınız.

ALICI ÜNVANINA GÜRSAN BÜRO MOBİLYALARI METAL SAN.VE.TİC.LTD.ŞTİ. yazınız.

İADE ADRESİ : Keçecipiri Mh.Aynalıkavak Ahmet Turan Sk. No:2  34445 Hasköy /Beyoğlu/ İstanbul


GERİ ÖDEMELER

İade işleminiz gerçekleştikten 15 gün içinde  ödeme şeklinize göre iade miktarınız size geri ödenecektir.

Kart: Kart ile  alışveriş yaptıysanız, geri ödemeniz ,ödemeyi yaparken kullandığınız karta iade edilecektir. Bankaların kartlara iade yaparken izlediği süreçlerden  firmamız sorumlu değildir.

Taksitli kartla ödeme: Bankanıza geri ödeme yapılacaktır ve bankanız  taksit oranında iade miktarını düşecektir. 

GARANTİ VE İADE KOŞULLARI

GENEL

  • geondesign.com.tr web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
  • Alıcılar, satın aldıkları ürünün satış ve teslimi ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği (RG:27.11.2014/29188) hükümleri ile yürürlükteki diğer yasalara tabidir.
  • Ürün sevkiyat masrafı olan kargo ücretleri (kargo kampanyaları hariç) alıcılar tarafından ödenecektir.
  • Satın alınan her bir ürün, 30 günlük yasal süreyi aşmamak kaydı ile  alıcının gösterdiği adresteki kişi ve/veya kuruluşa teslim edilir. Bu süre içinde ürün teslim edilmez ise,  Alıcılar sözleşmeyi sona erdirebilir.
  • Satın alınan ürün, eksiksiz ve siparişte belirtilen niteliklere uygun ve varsa garanti belgesi, kullanım kılavuzu gibi belgelerle teslim edilmek zorundadır.
  • Satın alınan ürünün satılmasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır. 14 gün içinde de toplam bedeli Alıcı’ya iade edilmek zorundadır. Alıcı’nın ödeme şekli esas alınacaktır.Kredi kartı ödemelerinde iade bankaya yapılır ,banka kredi kartına ödemeyi iade eder. Banka tarafından meydana gelebilecek gecikmelerden satıcı sorumlu değildir.

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:

  • Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:

  • Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı ‘ya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri ALICI’ya ait olacak şekilde SATICI ’ya iade etmek zorundadır.

ÖN GÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:

  • Satıcının ön göremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi havale ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine havale ile bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ise ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına 2-3 hafta içerisinde aktarması olasıdır. 

ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

  • Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. ALICI, Teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte fatura ve paket içerisinde gelen tüm ekipmanlar,klavuzlar iade edilmelidir.İade paketlemesi SATICI’nın gönderdiği şekilde sağlam ve kırılmayı,zararı önleyecek şekilde olmalıdır.

CAYMA HAKKI:

  • ALICI; satın aldığı ürünün kendisine veya gösterdiği adresteki kişi/kuruluşa teslim tarihinden itibaren 14 (on dört) gün içerisinde, SATICI’ya aşağıdaki iletişim bilgileri üzerinden bildirmek şartıyla hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı reddederek sözleşmeden cayma hakkını kullanabilir.

CAYMA HAKKININ SÜRESİ:

  • Alıcı, satın aldığı eğer bir hizmet  ise, bu 14 günlük süre sözleşmenin imzalandığı tarihten itibaren başlar. Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile hizmetin ifasına başlanan hizmet sözleşmelerinde cayma hakkı kullanılamaz. 
  • Cayma hakkının kullanımından kaynaklanan masraflar SATICI’ ya aittir. 
  • Cayma hakkının kullanılması için 14 (on dört) günlük süre içinde SATICI’ ya iadeli taahhütlü posta, faks veya eposta ile yazılı bildirimde bulunulması ve ürünün işbu sözleşmede düzenlenen “Cayma Hakkı Kullanılamayacak Ürünler” hükümleri çerçevesinde kullanılmamış olması şarttır. 

CAYMA HAKKININ KULLANIMI:

  • Kişiye veya ALICI’ya teslim edilen ürünün faturası, (İade edilmek istenen ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.)
  • İade formu, İade edilecek ürünlerin kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

İADE KOŞULLARI:

  • SATICI, cayma bildiriminin kendisine ulaşmasından itibaren en geç 10 günlük süre içerisinde toplam bedeli ve ALICI’yı borç altına sokan belgeleri ALICI’ya iade etmek ve 20 günlük süre içerisinde malı iade almakla yükümlüdür.
  • ALICI’nın kusurundan kaynaklanan bir nedenle malın değerinde bir azalma olursa veya iade imkansızlaşırsa ALICI kusuru oranında SATICI’nın zararlarını tazmin etmekle yükümlüdür. Ancak cayma hakkı süresi içinde malın veya ürünün usulüne uygun kullanılması sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan ALICI sorumlu değildir. 
  • Cayma hakkının kullanılması nedeniyle SATICI tarafından düzenlenen kampanya limit tutarının altına düşülmesi halinde kampanya kapsamında faydalanılan indirim miktarı iptal edilir.

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:

  • ALICI’nın isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ve geri gönderilmeye müsait olmayan, i, tek kullanımlık ürünler, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar, ALICI’ya teslim edilmesinin ardından ALICI tarafından ambalajı açıldığı takdirde iade edilmesi sağlık ve sağlığa uygunluk açısından uygun olmayan ürünler, teslim edildikten sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler, ambalajının ALICI tarafından açılmış olması halinde iadesi Yönetmelik gereği mümkün değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.

TEMERRÜT HALİ VE HUKUKİ SONUÇLARI

  • ALICI, ödeme işlemlerini  kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. Bu durumda ilgili banka hukuki yollara başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini ALICI’dan talep edebilir ve her koşulda ALICI’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, ALICI, borcun gecikmeli ifasından dolayı SATICI’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder. 

ÖDEME VE TESLİMAT

  • Sipariş ödemenizi aşağıda yer alan Banka Havalesi veya EFT (Elektronik Fon Transferi) yaparak,
  • Sitemiz üzerinden kredi kartlarınız ile, her türlü kredi kartınıza online tek ödeme ya da online taksit imkanlarından yararlanabilirsiniz. Online ödemelerinizde siparişiniz sonunda kredi kartınızdan tutar çekim işlemi gerçekleşecektir.